Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA), 2025 yılı dijital iletişim kampanyası kapsamında büyük bir başarıya imza attı
Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA), 2025 yılı dijital iletişim kampanyası kapsamında büyük bir başarı elde etti. TGA, Ocak ayından bu yana Almanya, İngiltere, Rusya, ABD, Fransa, Körfez ülkeleri, Hollanda, Polonya, Çin ve Belçika dahil olmak üzere 60’tan fazla ülkede aktif tanıtım faaliyetleri yürüterek, reklam filmlerini 200’den fazla ülkede yayınlayarak küresel erişimini genişletti.

“Turkish Riviera” Filmi 430 Milyon İzlenme Sayısına Ulaştı
TGA’nın öne çıkan projelerinden biri olan “Turkish Riviera” temasıyla hazırlanan film, dijital platformlarda 828 milyon gösterim ve 430 milyon izlenme sayısına ulaştı. Türk Rivierası’nın eşsiz güzelliklerini evrensel bir kitleye tanıtan bu film, Antalya Kaleiçi, Fethiye Ölüdeniz, Bodrum Plajları gibi sahil destinasyonlarını etkileyici bir şekilde sergiledi ve YouTube’daki 4K/8K içeriklerle güçlü bir şekilde vurgulandı.

Antalya Gambit Mini Dizisi 39,3 Milyon Kişiye Ulaştı
“Antalya Gambit” mini dizisi de büyük ilgi gördü. Meryem Uzerli ve Kaan Urgancıoğlu’nun başrollerini paylaştığı dizi, Antalya’nın gizemli koylarından tarihi mekanlarına kadar uzanan romantik-gerilim temalı bir yapım olarak dikkat çekiyor. Dizinin güçlü hikayesi ve Antalya’nın kültür, sanat, gece hayatı ve doğal güzelliklerinin sunumu izleyiciler tarafından etkileyici bulundu. Yalnızca bir tanıtım aracı olmayan yapım, uluslararası izleyici kitlesine hikaye anlatımını odak noktası haline getirerek, Antalya’yı bir tatil destinasyonundan öte, bir “hikaye markası” olarak konumlandırdı.