Fenerbahçeliler Derneği’nde Yangın Çıkaran Çocuklar Ailelerine Teslim Edildi
İnegöl, Cuma Mahallesi Elektrik Sokak'ta bulunan Fenerbahçeliler Derneği'nde dün akşam saat 18.00 civarında yangın meydana geldi. İddialara göre, derneğin bahçesindeki sandalyeleri ve perdeleri çakmakla ateşe veren iki çocuk, olayın ardından hızla kaçtı. Yangını gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. İtfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Yangının çıkış anları, çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma neticesinde yangını çıkartan kişilerin Baran K. ve Münür Ç. olduğu tespit edildi. İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Çocuk Büro Amirliği ekipleri, kaçan çocukları kısa sürede…